Login to your account

Username *
Password *
Remember Me
 x 
سبد خرید خالی

امور بازاریابی و فروش محصولات

امور بازاریابی و فروش محصولات

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مشاور بازاریابی و فروش کیست؟ 

برای بسیاری از افراد سوال است که اساسا مشاور بازاریابی یا مشاور فروش کیست؟ این فرد چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد. یک مشاور مارکتینگ حداقل باید یک یا چند مورد از  ویژگی‌های زیر را در خود داشته باشد تا بتوان از وی کمک گرفت:

  • دارای تحصیلات دانشگاهی و رزومه علمی در حوزه فروش و مارکتینگ باشد. 
  • چندین سال سابقه فعالیت در حوزه بازاریابی و فروش داشته باشد. 
  • به انواع روش‌های فروش و روش‌های نوین بازاریابی تسلط داشته باشد. 
  • از دانش و مهارت‌های متناسب با نیاز روز برخوردار باشد. 
  • به کسب‌وکارهای مختلف در زمینه افزایش فروش کمک کرده باشد. 
  • به چندین شرکت خدمات مشاوره بازاریابی و فروش ارائه کرده است. 
  • توانایی حل مسائل و چالش‌های این حوزه را دارا باشد. 
  • ایده‌های خلاقانه در حوزه کاری خود ارائه دهد.

 یک مشاور فروش یا بازاریابی ممکن است از ویژگی‌ها و مهارت‌های دیگری نیز برخوردار باشد. اما در نهایت باید دقت کنید که فردی را به عنوان مشاور فروش انتخاب کنید که آشنایی کافی با کسب‌وکار شما و حوزه کاری مورد نظرتان داشته باشد.

وظایف مشاوره بازاریابی و فروش چیست؟ 

برای یک متخصص فروش و بازاریابی نمی‌توان وظایف دقیق و تعریف شده‌ای را مشخص کرد. چرا که نیاز هر کسب‌وکار به مشاور متفاوت است. با این وجود، مشاوران بازاریابی و فروش باید از برخی مهارت‌ها برخوردار باشند تا بتوانند وظایف حداقلی خود را انجام دهند. از جمله این وظایف می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: 

  • به کسب‌وکارها تکنیک‌های افزایش فروش را یاد بدهد.
  • بتواند در خلق کمپین‌های فروش و بازاریابی کسب‌وکار را کمک کند.
  • کارکنان و پرسنل واحد فروش را آموزش دهد. 
  • اصول فروش و روش‌های آن مانند فروش مویرگی را آموزش دهد. 
  • اصول و روش‌های نوین فروش را آموزش دهد.
  • به  کسب‌وکار در فروش اینترنتی و فروش تلفنی کمک کند.
  • فرایندهای فروش و بازاریابی را بهبود ببخشد.
  •  بتواند بازارهای جدید را به روی کسب‌وکار بگشاید. 

مشاوره بازاریابی و فروش مشهد

مشهد یکی از شهرهای بزرگ و صنعتی ایران محسوب می‌شود. به گونه‌ای که بسیاری از کارخانجات و صنایع مختلف در این شهر و اطراف آن مستقر هستند. بنابراین واحدهای تولیدی و خدماتی زیادی هستند که به خدمات بازاریابی و فروش به صورت تلفنی، حضوری یا آنلاین نیاز داشته باشند. 

دسترسی افراد و صاحبان کسب‌وکار به مشاوران بازاریابی و فروش در مشهد، اهمیت بسیار زیادی دارد. امروزه استفاده از تکنولوژی‌های جدید از جمله اپلیکیشن مشاوره کسب‌وکار باعث شده تا افراد از راه دور نیز بتوانند با مشاوران مختلف از جمله مشاوران بازاریابی و فروش ارتباط بگیرند. بنابراین برای دریافت مشاوره بازاریابی و فروش مشهد تنها کافی است که از طریق این اپلیکیشن‌ها اقدام کنید. 

مشاوره بازاریابی و فروش در اصفهان

اصفهان نیز همانند مشهد، یک شهر بسیار صنعتی، بازرگانی و توریستی محسوب می‌شود. وجود دو مجتمع بزرگ صنعتی کشور یعنی فولاد مبارکه و ذوب آهن اصفهان خود شاهدی بر این ادعا است. بنابراین کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک زیادی در این استان صنعتی شکل گرفته است. همین موضوع نیاز شرکت‌های این استان را به مشاوره بازاریابی و فروش در اصفهان دو چندان کرده است. 

با استفاده از روش‌های جدید و به کار بردن تکنولوژی جدید، کسب‌وکارها و صاحبان آنها می‌توانند از خدمات مشاوره بازاریابی و فروش در اصفهان استفاده کنند. این روش‌ها شامل روش‌های حضوری، تلفنی و آنلاین است. 

باید حتما از مشاوره بازاریابی و فروش استفاده کنم؟

بله حتما باید استفاده کنید! شاید شما از آن دسته از افرادی باشید که اصولا با مشاوره در هر زمینه‌ای از جمله در زمینه کسب‌وکار مخالف باشید، شاید هم با خود فکر کنید هزینه مشاوره بازاریابی و فروش را از کجا تامین کنم یا آنکه با خود بگویید سایز کسب‌وکار من آنقدر کوچک است که اساسا نیازی به مشاور ندارد! اما در دنیای کسب‌وکار امروز، دلایلی وجود دارند که خلاف این را ادعاها را ثابت کرده است.

چرتکه بندازید؛ هزینه یک مشاور بازاریابی برای شما چقدر آب می‌خورد؟

مشکل اینجاست که اغلب ما تصور می‌کنیم که حتما باید مالک یک شرکت بزرگ بوده که نیاز به یک متخصص بازاریابی و فروش داشته باشیم یا آنکه باید فردی را به این عنوان استخدام کنیم. در حالی که اینگونه نیست. شما با حداقل هزینه‌ها هم می‌توانید این کار را انجام دهید. بگذارید یک مثال بزنم. فرض کنید یک کسب‌وکار اینترنتی دارید و بعد از یک سال تازه فهمیده‌اید که تمام زحماتی که برای تولید محتوا کشیده‌اید به هدر رفته است. چرا؟ چون شما هیچ آشنایی با موضوع «تحقیق کلمات کلیدی» که یک بحث مهم در سئو و تولید محتوا است، نداشته‌اید.

مشاوره دیجیتال مارکتینگ، حضوری، تلفنی و آنلاین 

 

خوب آیا بهتر نبود همان ابتدا از طریق جلسه‌ای دو ساعته با یک مشاور بازاریابی دیجیتال، از هدررفت هزینه‌ها جلوگیری کنید! ضمن آنکه بسیاری از افراد هنوز نسبت به اینکه چگونه می‌توان مشاوره تلفنی حضوری و حتی رایگان کسب‌وکار گرفت، آشنایی چندانی ندارند. این مسائل باعث شده تا اکثر افراد دیدگاه نادرستی در خصوص تعریفه مشاوره بازاریابی و فروش داشته باشند که با واقعیت همخوانی ندارد. 

همه می‌توانند مشاوره بازاریابی بگیرند، حتی شما دوست عزیز!

بسیاری از ما تصور می‌کنیم که مشاوره تنها برای شرکت‌های بزرگ با درآمدهای آنچنانی است یا آنکه استفاده از این خدمات تنها یک شو تبلیغاتی و به اصطلاح امروزی برای کلاس گذاشتن است. پیش‌زمینه فکری شما نسبت به مشاوره کسب‌وکار بسیار مهم است.

یک مشاور می‌تواند یکی از بستگان شما باشد که نقش مشاور راه‌اندازی کسب‌وکار را برای شما بازی کند. شاید هم یک برنامه‌نویس کامپیوتر که تنها یک جلسه کوتاه دو ساعته به مشاوره با آن نیاز دارید. بنابراین فکر نکنیم که مشاوره لقمه گلوگیری برای کسب‌وکار شما است. از یک کسب‌وکار اینترنتی کوچک تا یک شرکت با سود چند میلیاردی، می‌توانند از آن بهره بگیرند، به شرط آنکه دید ما نسبت به این خدمات چگونه باشد.

با مشاوران بازاریابی و فروش تنها چند کلیک فاصله دارید

اگر تا چند سال قبل می‌گفتیم برای مشاوره گرفتن باید کیلومترها راه را طی کنیم، قابل‌قبول بود. اما در دنیای امروز و با وجود سرعت رشد ارتباطات، این موضوع دیگر شبیه به یک طنز شده است. شما امروزه به راحتی می‌توانید با یک کارآفرین معروف در اینستاگرام چت کنید یا برای استفاده از خدمات مشاوره فروش، به صورت تلفنی مشاوره بگیرید.

انواع و اقسام همایش‌ها برگزار می‌شوند که با شرکت در هر کدام از آنها می‌توانید به ده‌ها مشاور بازاریابی دسترسی داشته باشید. پا را فراتر بگذاریم، امروز ما می‌توانیم تنها با چند کلیلک مشاوره اینترنتی کسب‌وکار بگیریم.

بگذارید نفر سوم هم به موضوع نگاه کند

شما قبل از ازدواج ممکن است با فرد مورد علاقه خود به مشاوره ازدواج بروید تا فرد سومی که دانش و مهارت این حوزه را دارد و همانند شما درگیر احساسات دوطرفه نیست، به شما بگوید چه اندازه این ازدواج می‎‌تواند موفقیت‌آمیز باشد.

استفاده از این ترفند نیز همین کار را برای کسب‌وکار شما انجام می‌دهد. یادمان باشد همیشه افرادی که از بیرون به یک موضوع نگاه می‌کنند، چیزهایی را می‌بینند که خود افراد درگیر آن موضوع نمی‌بینند. شاید برای شما هم این مساله اتفاق افتاده باشد!

مشاوره بازاریابی و فروش

 چگونه مشاوره بازاریابی و فروش بگیرم؟

خوب اگر شما هم به اشتباه بودن کلیشه‌های مربوط مشاوره و مشاوره مدیریت و بازاریابی اذعان می‌کنید و مشاوره را یکی از بهترین‌ راه‌ها برای گرفتن پاسخ سوالات خود می‌دانید، اکنون زمان این سوال است که به چه روشی می‌توان نسبت به دریافت مشاوره در این زمینه اقدام کرد. قبل از اینکه به فکر چگونگی گرفتن مشاوره بیفتید، باید به ابتدا به پاسخ سه سوال مشخص زیر برسید.

برای انتخاب مشاور بازاریابی و فروش به چه چیزی دقت کنم؟

  • اگر مشاور مورد نظر شما با رسانه‌های مختلف مانند روزنامه‌ها، سایت‌ها و تلویزیون مصاحبه‌‌ای داشته، حتما آن را بخوانید.
  • در شبکه‌های اجتماعی مشاور مورد نظر خود مانند لینکدین، تلگرام، اینستاگرام و سایر شبکه‌ها را ببینید.
  • مطمئن شوید که آیا فرد مورد نظرتان در انجمن‌ها و مجامع مهم بازاریابی و فروش عضویت دارد یا خیر.
  • در مورد رشته تحصیلی و سوابق تدریس مشاور تحقیق کنید.
  • میزان سوابق مشاور را بررسی کنید، از وی در این خصوص سوال کنید. در مورد پروژه‌های قبلی که انجام داده اطلاعات کسب کنید.
  • اگر مشاور شما شرکت خاصی دارد، در مورد آن شرکت جستجو کنید و حداقل سایت شرکت را بررسی کنید.
  • تجربه، تجربه، تجربه! حتما رزومه و تجربه مشاور را بر هر چیز دیگری ترجیح بدهید. بعد از آن تحصیلات مربتط، عضویت در انجمن‌ها و شرکت‌های مرتبط و گذراندن دوره‌های آموزشی لازم در اولویت‌های بعدی هستند.

هزینه و تعرفه مشاوره بازاریابی و فروش به چه صورت است؟

  • شما به دنبال مشاوره حضوری، آنلاین یا مشاوره تلفنی بازاریابی و فروش هستید؟ قاعدتا هزینه روش حضوری نسبت به تلفنی و آنلاین بیشتر خواهد بود.
  • سطح مشاور شما در چه اندازه‌ای است؟ اگر شما بخواهید از یک مشاور که چندین سال دارای تجربه بوده، مشورت بگیرید، طبعا هزینه و تعرفه مشاوره بازاریابی و فروش نیز بیشتر خواهد شد.
  • تا چه میزان قصد دارید از یک مشاور مشورت بگیرید؟ وقتی شما روزها، ساعات و دقایق بیشتری از یک مشاور استفاده کنید، قطعا هزینه بیشتری باید صرف کنید.

اپلیکیشن مشاوره کسب‌وکار الوبیزنس شرایطی را فراهم کرده که شما می‌توانید برای دریافت مشاوره بازاریابی و فروش، ضمن مشاهده و مقایسه رزومه، سوابق و هزینه مشاوران این حوزه با یکدیگر،  نسبت به گرفتن مشورت از آنها به صورت تلفنی یا حضوری اقدام کنید. 

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره لطفا از طریق پلهای ارتباطی زیر با ما همراه شوید

تلفن: 2191011132(98)+

موبایل: 9198043409(98)+

Search